Saturday 15 December 2012

ya Allah :)


assalamualaikum w.b.t


hadiah dari seorang kawan... :)
thanks bro..really appreciate it...

insyaAllah..x ni aku xkan ulang kesilapan yg sama..
kenangan dan pengalaman yang kita ada dulu menjadi pengajaran hidup aku..
aku ada byk impian lain yg perlu dicapai
and im not a perfect match for u..
and i do appreciate u as my friend..
u r my good friend..
i hope u can be better than before
i pray the best for you..

be a good muslimah friend..!


#statement xde kena mengena dgn gambar..haha XD


"laa taqrobu zinaa"
pegang sampai mati !!!

ya Allah..kadang2 hati aku leka :'(
ya Allah,kurniakan kekuatan padaku ya Allah...
banyaknya khilaf...
Ya Allah...ampunkan aku ya Allah..
ampunkan aku ya Allah..
ku pohon restu kasihmu..
ampunkan segala dosaku..







No comments:

Post a Comment