Saturday 1 December 2012

what we have this week ?

bismillah

cepat masa berlalu,sedar x sedar aku dh pun berada di penghujung minggu ke2
modul membrane and receptor..iaitu modul yang ke3 untuk sem satu ni..

wow..bercakap pasal minggu ni,aku rasa minggu ni la aku plg sibuk sekali..
dan juga minggu ni jugakla result untuk modul 2 keluar...XD

sebelum aku bercakap ttg result,aku nk tunjuk satu ke"frust"an aku
my PBL's result


inilah result yg bg aku agak mengecewa jugak la..kalau boleh dpt excellent kenapa dpt good je..T_T..
tapi tapi..alhamdulillahhhh haha

DR isa..tahun lepas aku rasa senang je nk dpt excellent dari dia..kenapa x ni rasa cm susah plak..penat aku cakap2..haha..xpe2..atleast komen yg diberi tu buat aku tersenyum ckit XD..semangat !!

#apelah nasib aku..asyik dpt DR yg garang je time PBL..T_T

**************
dan ini adalah laporan result aku untuk 2 modul yang lepas...
modul 1:biocellular molecule
alhamdulillah..:) dapat B+
walaupun frust x dpt A tp atleast kalau nak dibandingkan dgn result tahun lepas,ak dapat E kot..
so mmg aku patut bersyukur XD

modul 2:body tissue


hehehehehe...alhamdulillah..ni la first time aku dpt A..
sebelum ni plg ok pn setakat A- je..alhamdulillah lagi skali..semangat nak study cmni !!
insyaAllah target sem ni utk dapatkn "dean list"
tebus balik kesilapan yg aku dh buat sebelum ni !

modul 3:membrane and receptor ??
insyaAllah 3 minggu lagi nk exam..
killer module nih..
pray for me k ! :D

**************
ok..td kata minggu ni bizi?
seriously..lepas je aku balik dari terengganu last weekend untuk majlis graduasi abang aku,banyak kerja yang ak terpaksa tangguhkan..mcm2 bnda kena setelkn lepas tu
meeting tiap2 malam...
pasal HC..pasal BADAR..USRAH..pasal PBL..pasal mcm2 lagi..
tp xpela..dah mmg namanya tanggungjawab..nak xnak kita kena setelkn jugak..
kan?

kenapa aku mengadu...mengadu la sebab masa study aku dh semakin kuranggg..hoho..
kadang2 lepas meeting jadi mengantuk..x syok betul la..
aku akui,pengurusan masa aku mmg agak lemah ckit..
tp xpela..inila namanya cabaran !
challenge accepted !!

**************
ok..tadi ada liga antara tahun fakuti perubatan..
aku pun mainla bola sepak n bola tampar..
bajet stamina banyak la nak main banyak..last2 pancit cmtu je..
yela,taun lepas meniscus aku koyak,so satu game pn aku x join..
haisss..nafsu nafsu -.-

dan sekarang aku menaip dgn badan yg sengal2..
bila aku gerak posisi yg lain mcm ckit,otot aku cramp..
kalau kt kaki tu boleh consider lagi..ini bahu..betis..otot belakang...
perghhh..seksa..-.-
cmne nk siapkn PBL mlm mcm ni..(cehh..alasan)

tapi..tapi...
BESTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT XD

**************
orait then,cukup la setakat ni bebelan untuk kali ni..ada byk benda yg perlu disetelkn..
see ya

p/s:JPA sudah masukkkkkkkkkk...pakcik kayaaa XD





1 comment: