Saturday 1 December 2012

short conversation with my grandma

...tut tutttt...tut tutttt....
mak :hello assalamualaikum..
aku :waalaikumsalam...mak..apa khabar?
mak :sehat...kenapa kim?
aku :xde apa..saje je..ada kenduri ke mak?akim kol no mak,mak x angkat..sibuk ke?
mak :owh..xdela..kenduri dh lepas dah..mlm jumaat aritu..mak x perasan kot..


kata "short conversation with GRANDMA" -.-?

hehe..rilek laaaa XD


aku :mak,opah ada x?
mak :opah..ada..jap ea... makkkk(pgil opah)..ni anak bongsu mak nak cakap niii
opah :sape?akim ke?
aku :XD

hahahahahahaha...anak bongsu katanya...


aku :assalamualaikum opah...opah sihat?
opah :wsalam..sihat alhamdulillah
aku :mcm mana opah kat sana (mekah)..seronok ?
opah :seronok kimm..alhamdulillah la,semua ibadah opah boleh buat..terima x terima tu wallahualam..opah buat haji ifrad
aku :alhamdulillah,kat malaysia sakit2..tp kat sana jadi sihat ea..rezeki Allah nak bagi  :)....opahhh..hehe..jubah yg akim pesan aritu ada x? XD
opah :ada ada..jgn risau,abes je buat haji aritu jubah akim la yg 1st sekali opah pergi cari

seriusly,sama ada opah aku cakap betul ke x,tp aku rasa terharu sangattttt :')..tp xknla opah ak nk tipu akuuuu XD

aku :owhhh.hehehe..terima kaseh opahhhh..ahad nt kalau mak nk balik kl opah kirimkn dkt dia ea..sekali ngan jaket akim
opah :insyaAllah,nt opah kirim kt mak kamu....
aku :ok la opah,ada keje ckit nk buat(ayat basic aku bila aku dh xde point nk ckp)\
opah :ok..assalamualaikum
aku :wsalam


mood:serius aku rindu opah aku kt kampung :)

No comments:

Post a Comment