Wednesday 20 August 2014

HOUSEMATE #1


" man, aku nak balik perak ni "

" bila ? "

" malam ni. "

" esok takde teaching ke ? "

" ada. "

" pukul berapa ? "

" pagi. Sebelum teaching aku balik la. "

" ada apa dekat perak ? "

" ada liqo' sikit. "

" balik naik apa ? "

" naik kereta. "

" balik dengan siapa ? "

" balik dengan arif asyraf. "

" wan afiq ikut sekali ? "

" err. Ikut. Hmm, asal lain macam je soalan ko, rasa macammm.. "

Tettt.

Dah bertahun-tahun aku duduk bilik single. Bukannya aku tak kesah sebelum ni, cuma aku taknak terlalu digelar orang menyibuk tepi kain orang lain.

But, since this time aku duduk serumah dengan 3 orang member lagi.

Jadi aku rasa, dah pasti adat hidup sebumbung, we care for each other.

Sebab kalau jadi apa-apa, for sure budak rumah kau yg akan ditanya bertalu-talu.

Ye dak ?

No comments:

Post a Comment