Saturday 29 June 2013

#SEM 2

alhamdulillah..
praise to the almighty
ive just finished all my theory paper final exam..



huh~
now hanya tinggal OSPE..
gunakan sehari dua masa yg ada untuk tenangkan balik segala kusut masai..
bilik yang berterabur..
segala benda yang tidak teratur..

dan ini mmg habit aku dari dulu lagi..
serabut bila nak exam.


sedikit refleksi sepanjang sem 2 yang berlalu..

EOM sem 2
modul 1(human genetic)=B+ (A-)
modul 2(infection n immunity)=B+  (B-)
modul 3(mechanism of disease)=B+  (E)
modul 4(musculoskeletal system)=A-  (D-)

alhamdulillah..sedikit peningkatan..
kecuali untuk result human genetic..sebab tahun lepas aku dapat A-

QUIZ medicine & society
quiz1=C+ (E)
quiz2=B+ (E)

mcm biasa.x dapat dinafikan soalan quiz medsoc mmg sukar utk dijangka..

PBL sem 2


well..aku rasa inila pencapaian yang terbaik pernah aku dapat..
alhamdulillah..

so far
aku dah buat yang terbaik untuk exam kali ni..
bertawakal kepada Allah..
apa2 pun keputusan insyaAllah redho jela..

tinggal OSPE..perjuangan belum berhenti..
semoga Allah beri peluang untuk aku melangkah lebih jauh dalam bidang perubatan ni..

untuk aku berhenti dan menyerah diri..
takkan terjadi..


terima kasih kapada sahabat dan ahli keluarga yg sentiasa mendoakan kejayaan kita bersama..




No comments:

Post a Comment